Известие

Collapse
No announcement yet.

След смяна на носачите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колеги , ще си позволя да се намеса по въпроса .
    Карам 147-ца и аз преди известно време единият ми горен ми скърцаше много неприятно и коригирането на това е много просто !!!!

    Проблема е ,че повечето сервизи малко хора се сещат ,че болт на носач от страната на тампоните се стяга в РАБОТНО ПОЛОЖЕНИЕ !!! аз работя с сервиз и наскоро си смених само тампоните на горния носач , защото започна да скърца макар е ги бях сменял наскоро. След смяната на тампоните и стягането му в работно положение вече не ми скърцаше а от другата страна същото го направих и малкото скърцане , което имах изчезна. Искам това ако може да се отбележи като ВАЖНО, защото всеки втори с 147/156/ГТ и т.н. се оплакват от скърцане в окачването. Дано да съм бил полезен.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Samcho Покажи съобщение
      Колеги , ще си позволя да се намеса по въпроса .
      Карам 147-ца и аз преди известно време единият ми горен ми скърцаше много неприятно и коригирането на това е много просто !!!!

      Проблема е ,че повечето сервизи малко хора се сещат ,че болт на носач от страната на тампоните се стяга в РАБОТНО ПОЛОЖЕНИЕ !!! аз работя с сервиз и наскоро си смених само тампоните на горния носач , защото започна да скърца макар е ги бях сменял наскоро. След смяната на тампоните и стягането му в работно положение вече не ми скърцаше а от другата страна същото го направих и малкото скърцане , което имах изчезна. Искам това ако може да се отбележи като ВАЖНО, защото всеки втори с 147/156/ГТ и т.н. се оплакват от скърцане в окачването. Дано да съм бил полезен.
      Е за точно горния носач това няма значение. Но за долния - има. Просто са те успивали
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        Брат , казвам го от личен поглед захващането на шарнира няма значение , но болта на тампоните се стяга в РАБОТНО ПОЛОЖЕНИЕ!

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Samcho Покажи съобщение
          Брат , казвам го от личен поглед захващането на шарнира няма значение , но болта на тампоните се стяга в РАБОТНО ПОЛОЖЕНИЕ!
          Но само на долния носач. Моля те, не спори
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #20
            А защо за горния няма значение? Той лагерува ли във втулките на тампоните или нещо друго ?
            sigpic

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от giliev Покажи съобщение
              А защо за горния няма значение? Той лагерува ли във втулките на тампоните или нещо друго ?
              Аха.Стягаш здраво и караш.

              Comment


              • #22
                Благодаря за хубавите съвети на всички! И аз преди време бях попаднал на тая темичка за слагането на носачите, и бях се зачел. Много е тъпо, че ремонта не е 30 - 50 лева, а говорим за над 600 лева. И излиза все едно, че си хвърлил парите на вятъра... Иначе съм от Нова Загора / Пловдив Ще вида кога ще имам време да отида на сервиз, че постоянно ми трябва колата. Преди да сменя старите носачите толкова бе зазляла горката Алфичка, че ми беше наяла гумите дано ако изчакам да не се случи същото...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от giliev Покажи съобщение
                  А защо за горния няма значение? Той лагерува ли във втулките на тампоните или нещо друго ?
                  Един вид лагерува
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #24
                    Там е работата ,че не лагеруват. Когато си взех моята 147-ца десният горен носач бяха му разбити тампоните ,но шарнира беше здрав и купих тампони за 35лв. от ИВЕКО. Смениха ми ги в един сервиз ,но явно при монтирането на носача и стягането му от към тампоните е било в НЕРАБОТНО положение и тъй като тампоните НЕлагеруват стъпфайки гумата тампона се огъва и при дупка по пътя на логиката още повече се огъва и се получава ефекта чисто нови тампони се късат след 600км и почва да скърца предницата...
                    ИЗВОД:
                    след смяната на горни носачи или тампони се стяга в РАБОТНО положение,защото тампона НЕлагерува...

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Samcho Покажи съобщение
                      Там е работата ,че не лагеруват. Когато си взех моята 147-ца десният горен носач бяха му разбити тампоните ,но шарнира беше здрав и купих тампони за 35лв. от ИВЕКО. Смениха ми ги в един сервиз ,но явно при монтирането на носача и стягането му от към тампоните е било в НЕРАБОТНО положение и тъй като тампоните НЕлагеруват стъпфайки гумата тампона се огъва и при дупка по пътя на логиката още повече се огъва и се получава ефекта чисто нови тампони се късат след 600км и почва да скърца предницата...
                      ИЗВОД:
                      след смяната на горни носачи или тампони се стяга в РАБОТНО положение,защото тампона НЕлагерува...

                      Няма такова нещо!
                      Моля, който не е технически грамотен и не е запознат с някои неща да не пише глупости, тъй като подвежда доста хора, които четат тоя форум.
                      Не бъркайте затягане в работно положение и калпаво монтирани тампони! В случая визирам горните носачи на Алфа 156,147,GT,166.

                      p.s. колега, ти виждал ли си такъв тампон на горен носач наживо и разглобявал ли си такъв за да излизаш с такива становища???
                      sigpic
                      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Samcho Покажи съобщение
                        Там е работата ,че не лагеруват. Когато си взех моята 147-ца десният горен носач бяха му разбити тампоните ,но шарнира беше здрав и купих тампони за 35лв. от ИВЕКО. Смениха ми ги в един сервиз ,но явно при монтирането на носача и стягането му от към тампоните е било в НЕРАБОТНО положение и тъй като тампоните НЕлагеруват стъпфайки гумата тампона се огъва и при дупка по пътя на логиката още повече се огъва и се получава ефекта чисто нови тампони се късат след 600км и почва да скърца предницата...
                        ИЗВОД:
                        след смяната на горни носачи или тампони се стяга в РАБОТНО положение,защото тампона НЕлагерува...
                        Колега, ако беше си ги сменил ти щеше да знаеш, че тия тампони са един вид лагер гума-метал. Или са те изпързаляли, или си купил скапани тампони. Следващия път като си ги смениш сам им виж принципа на действие и тогава пиши
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                          Това с полиуретаните си е жив тунинг ...

                          Явно много неща още не знаеш!

                          С такива тампони карам вече втора година и половина, нямам досадното скърцане и пломбите са ми на място!
                          Тампоните си ги поръчах от колега от форума и ми ги смениха в сервиз, където знаят какво правят!

                          Умишлено не споменавам имена, за да не ме упрекнат в нерегламентирана реклама, но те, хората, се знаят кои са ...

                          пп Откога ти станах колега, ласкаеш ли ме, що ли ?!?
                          Извън раздела "общи приказки" си ми колега.
                          Караме една марка, имаме често общи проблеми, разискваме ги заедно и ако можем си помагаме.
                          Четох тук доста негативни неща за тези тампони, точно за скърцането и на тях се позовавам. Не виждам какъв е проблема да споменеш сервиза, в който си сменил тампоните. Ти просто препоръчваш сервиз и си носиш отговорността след това пред колегата, на който си го препоръчал
                          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                          К.М.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Susscrofa Покажи съобщение
                            Извън раздела "общи приказки" си ми колега.
                            Караме една марка, имаме често общи проблеми, разискваме ги заедно и ако можем си помагаме.
                            Четох тук доста негативни неща за тези тампони, точно за скърцането и на тях се позовавам. Не виждам какъв е проблема да споменеш сервиза, в който си сменил тампоните. Ти просто препоръчваш сервиз и си носиш отговорността след това пред колегата, на който си го препоръчал
                            Всъщност, ти си прав! (това рядко ти се получава, но както и да е) ... Що пък да не похваля колегите?!?

                            Тампоните, които смених на горните носачи са полиуретанови, закупени от ФЕРАРИСТ-а. Жив да си, Ники!!! Греста, която използвах е "Honda Marine Grease", много добре се представя. А самата подмяна на тампоните ми я извърши pininfarina. Жив да си, адаш!

                            Вече повече от две години и малко над 20 000 километра карам с тези тампони, не са мръднали и алфичката ми стъпва като котенце ...

                            Пък ти, Прасчо, стой си по цял ден във форума, дрънкай си глупостите и разправяй на всички как си чел и си чул, че полиуретаните скърцали ...

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                              Всъщност, ти си прав! (това рядко ти се получава, но както и да е) ... Що пък да не похваля колегите?!?

                              Тампоните, които смених на горните носачи са полиуретанови, закупени от ФЕРАРИСТ-а. Жив да си, Ники!!! Греста, която използвах е "Honda Marine Grease", много добре се представя. А самата подмяна на тампоните ми я извърши pininfarina. Жив да си, адаш!

                              Вече повече от две години и малко над 20 000 километра карам с тези тампони, не са мръднали и алфичката ми стъпва като котенце ...

                              Пък ти, Прасчо, стой си по цял ден във форума, дрънкай си глупостите и разправяй на всички как си чел и си чул, че полиуретаните скърцали ...
                              Аз нямам проблеми със скърцането.
                              Смених си носачите с хубави такива и засега съм си добре, а ми педложиха полиуретанки.
                              Вися по-цял ден на работа, а не във форума.
                              Средните пръсти са малко пресилени, но какво да се прави, въпрос на възпитание.
                              Бъди по-смел следващия път.
                              "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                              К.М.

                              Comment

                              Working...
                              X